OGŁOSZENIE STAROSTY SULĘCIŃSKIEGO O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE W STAROSTWIE POWIATOWYM W SULĘCINIE
Sulęcin, dnia 21.07.2025 r.
OA.2110.3.2025
OGŁOSZENIE
STAROSTY SULĘCIŃSKIEGO
O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W SULĘCINIE
1. | Nazwa i adres jednostki | Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin |
2. | Określenie stanowiska | Geodeta Powiatowy/Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru |
3. | Liczba stanowisk pracy | 1 stanowisko |
4. | Wymiar etatu | 1/1 |
5. | Warunki pracy | 1. Praca biurowa w pozycji siedzącej wymagająca koncentracji.
2. Praca przy monitorze ekranowym pow. połowy dobowego wymiaru czasu pracy. 3. Zmienne tempo pracy. 4. Konieczność szybkiego reagowania. 5. Sytuacje stresowe. 6. Bariery i udogodnienia architektoniczne: a) budynek przy ul. Lipowej 16 – konieczność poruszania się po schodach, brak wind, brak drzwi o odpowiedniej szerokości, brak dostosowanych toalet, poruszanie się po piętrach budynku, przemieszczanie się między budynkami, praca w pokojach kilkuosobowych, wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych b) budynek przy ul. Lipowej 18a – konieczność poruszania się po schodach, brak wind, drzwi o odpowiedniej szerokości w części budynku, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter budynku), poruszanie się po piętrach budynku, przemieszczanie się między budynkami, praca w pokojach kilkuosobowych, wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. |
6. | Miejsce wykonywania pracy | Starostwo Powiatowe w Sulęcinie |
7. | Wymagania niezbędne | 1. Wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym
2. Minimum 5 letni staż pracy, w tym 2 letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub organach jednostek samorządu terytorialnego (do ogólnego stażu pracy zaliczyć można wykonywanie co najmniej przez 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na ww. stanowisku). 3. Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii a) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, b) rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. 4. Znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), Internetu oraz urządzeń biurowych. 5. Znajomość: a) Ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do ustawy, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks postępowania cywilnego, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o samorządzie powiatowym, o scalaniu i wymianie gruntów, b) Statutu Powiatu Sulęcińskiego, c) Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sulęcinie. 6. Obywatelstwo polskie. 7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 9. Nieposzlakowana opinia. 10. Korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich. |
8. | Wymagania dodatkowe | 1. Dokładność, terminowość, rzetelność, umiejętność kierowania zespołem oraz umiejętność pracy w zespole, samodzielność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, obowiązkowość.
2. Znajomość obsługi programu: EWMAPA, EWOPIS, C-GEO, Ośrodek. |
9. | Zakres zadań wykonywanych na stanowisku |
1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.2. Kierowanie pracą Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań przez podległych pracowników.3. Prowadzenie spraw z dziedziny geodezji i kartografii w zakresie ewidencji gruntów i budynków, zasobu geodezyjnego i kartograficznego.4. Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:a) prowadzenie dla obszaru powiatu:- ewidencji gruntów i budynków, w tym bazy danych określonych w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne, – geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym bazy danych, zwanej dalej „powiatową bazą GESUT”, – gleboznawczej klasyfikacji gruntów, b) tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych, c) tworzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych. 5. Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu. 6. Zakładanie osnów szczegółowych. 7. Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości. 8. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych. |
10. | Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych | wg stanu na czerwiec 2025 r. – co najmniej 6% |
11. | Wymagane dokumenty | 1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie, zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) 3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w tym kopia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień geodezyjnych określonych w ogłoszeniu. 4. Kopie dokumentów potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia. 5. Oświadczenie podpisane własnoręcznie o: a) posiadaniu obywatelstwa polskiego, b) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowanej opinii, e) korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich, f) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (Załącznik nr 2). |
12. | Termin składania dokumentów | 08.08.2025 r. do godziny 12:00 |
13. | Sposób i miejsce składania dokumentów | 1. Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego – ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin.
2. Za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin, |
14. | Ważne informacje dodatkowe | 1. Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów.
2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do starostwa. 3. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów. 4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze. 5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji. 6. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy. 7. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.bip.powiatsulecinski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sulęcinie. 8. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. |
15. | Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych | Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Starostwo Powiatowe Inspektor ochrony danych Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Ø Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18a Ø e-mail: iod@powiatsulecinski.pl Ø telefon: 95 777 0118 Cel i podstawy przetwarzania Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1.będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 1 Art. 221 ustawy z.26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej 2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO, 4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Okres przechowywania danych Dokumenty kandydatów, którzy nie spełnili wymagań formalnych oraz pozostałych kandydatów nie wybranych Dane osobowe zawarte w protokole z naboru są przechowywane zgodnie z oznaczeniem kategorii archiwalnej wskazanej w jednolitym rzeczowym wykazie akt organów powiatu i starostw powiatowych. Prawa osób, których dane dotyczą Mają Państwo prawo do: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4) prawo do usunięcia danych osobowych, 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. |